

Matričný úrad
MATRIČNÝ ÚRAD MESTA ŠURANY
(nachádza sa na prízemí Mestského úradu Šurany č. dverí 12)
KONTAKT:
MATRIČNÝ ÚRAD ŠURANY
Mgr. Zuzana Grosmanová, matrikárka
Námestie hrdinov 1
942 01 Šurany
tel. č.: 035/ 6503 888
e-mail: z.grosmanova@surany.sk
Matričný úrad mesta Šurany vedie matriku (rodnú, sobášnu a úmrtnú) ako prenesený výkon štátnej správy.
Do matričného obvodu mesta Šurany patria matričné udalosti, ktoré nastali:
- v meste Šurany a v jeho častiach Kostolný Sek a Nitriansky Hrádok evidované od roku 1923,
- v obci Lipová, Ondrochov evidované od roku 1923.
Matričný úrad Mesta Šurany vybavuje agendu:
(Rozklikávacie menu)
Narodenie dieťaťa
Narodenie dieťaťa sa zapíše na základe hlásenia o narodení, ktoré je povinné zaslať matričnému úradu zdravotnícke zariadenie. Nakoľko sa v meste Šurany zdravotnícke zariadenie (nemocnica) nenachádza v prípade pôrodu v domácom prostredí je povinný to urobiť jeden z rodičov najneskôr do troch pracovných dní od pôrodu.
POTREBNÉ DOKLADY:
- platný občiansky preukaz
- hlásenie o narodení dieťaťa
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie rodného listu sa vydáva bezplatne)
- 7,00 € vydanie matričného dokladu (druhopis)
TLAČIVÁ
- Žiadosť o vydanie matričného dokladu
Určenie otcovstva súhlasným vyhlásením rodičov
Určenie otcovstva je možné vykonať na ktoromkoľvek matričnom úrade súhlasným vyhlásením obidvoch rodičov.
- V prípade slobodnej matky, rozvedenej ( najmenej 300 dní od právoplatného rozsudku o rozvode) alebo vdovy, je možné na matričnom úrade vykonať určenie otcovstva súhlasným vyhlásením rodičov pred narodením, v čase ak je už dieťa počaté alebo aj po narodení dieťaťa.
- Nevyhnutnosťou je prítomnosť oboch rodičov.
- V prípade, že jeden z rodičov alebo obaja sú cudzí štátni občania a neovládajú slovenský jazyk, je potrebná prítomnosť tlmočníka, ktorého si zabezpečia rodičia.
Maloletí rodič môže vykonať určenie otcovstva súhlasným vyhlásením rodičov iba pred súdom a za prítomnosti zákonného zástupcu.
POTREBNÉ DOKLADY:
- platný občiansky preukaz matky a otca
- právoplatný rozsudok o rozvode matky
- úmrtný list manžela, ak je matka dieťaťa vdova
SPRÁVNY POPLATOK: bez poplatku
Do knihy manželstiev vedenej matričným úradom sa zapisujú civilné a cirkevné sobáše uzavreté v obvode Šurany.
S účinnosťou od 1. januára 2023 si snúbenci môžu zvoliť matričný úrad pred ktorým uzatvoria manželstvo. Nie je už podmienka trvalého pobytu jedného z nich, pričom matričný úrad už nevydáva zmocnenie – povolenie na uzavretie manželstva pred iným matričným úradom.
Doklady potrebné na uzavretie manželstva predkladajú snúbenci na matričnom úrade podľa miesta uzavretia manželstva bez ohľadu na to, či bude manželstvo uzavreté pred orgánom obce, ktorá vedie matriku (civilný obrad), alebo pred orgánom cirkvi (cirkevný obrad).
Matrikárka dohodne so snúbencami čas a miesto obradu (civilný obrad).
V Meste Šurany je úradne určená miestnosť pre uzavretie manželstva:
OBRADNÁ SIEŇ V BUDOVE MESTSKÉHO ÚRADU ŠURANY.
Orgán cirkvi, pred ktorým bolo manželstvo uzavreté, je povinný do troch pracovných dní doručiť zápisnicu o uzavretí manželstva.
Uzavretie manželstva medzi občanmi SR
POTREBNÉ DOKLADY:
- platný občiansky preukaz,
- ak z technických dôvodov nie je možné získať verejnú listinu preukazujúcu zánik predošlého manželstva, matričný úrad je oprávnený požiadať dotknutú osobu o jej predloženie v listinnej podobe – právoplatný rozsudok o rozvode (v prípade rozvedeného snúbenca),
- štátny občan Slovenskej republiky s trvalým pobytom v cudzine predkladá doklad o pobyte vydaný príslušným úradom cudzieho štátu; doklad o štátnom občianstve môže nahradiť predložením platného cestovného pasu Slovenskej republiky,
- ak chce uzavrieť manželstvo neplnoletá osoba staršia ako 16 rokov alebo osoba, ktorej spôsobilosť na právne úkony je obmedzená, doloží okrem dokladov uvedených vyššie právoplatné rozhodnutie súdu o povolení uzavrieť manželstvo.
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie sobášneho listu sa vydáva bezplatne)
- 7,00 € vydanie matričného dokladu (druhopis)
V zmysle ustanovenia zákona NR SR č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov, II. ČASŤ VNÚTORNÁ SPRÁVA, položka 18 budú spoplatnené nasledovné úkony týkajúce sa uzavretia manželstva:
|
Správne poplatky sa platia v hotovosti alebo bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty v pokladni Mestského úradu Šurany alebo bezhotovostne prostredníctvom samoobslužného miesta ARBIPOINT.
Uzavretie manželstva medzi občanom SR a cudzincom
POTREBNÉ DOKLADY:
Cudzinec pred uzavretím manželstva v Slovenskej republike je povinný predložiť matričnému úradu najmenej 14 dní pred uzavretím manželstva tieto doklady:
- rodný list,
- platný doklad totožnosti,
- doklad o osobnom stave, nesmie byť starší ako šesť mesiacov,
- doklad o pobyte,
- doklad o štátnom občianstve,
- úmrtný list zomretého manžela alebo inú verejnú listinu potvrdzujúcu, že manželstvo zaniklo, ak ide o ovdoveného cudzinca,
- právoplatný rozsudok o rozvode manželstva alebo inú verejnú listinu potvrdzujúcu, že manželstvo je právoplatne rozvedené, ak ide o rozvedeného cudzinca.
Ak medzinárodná zmluva vyžaduje vyššie overenie dokladov, musia mať všetky doklady príslušné overenie (apostille, superlegalizácia). Všetky doklady musia byť preložené súdnym prekladateľom do slovenského jazyka na území Slovenskej republiky (okrem dokladov vydaných Českou republikou).
Ak snúbenec – cudzinec neovláda slovenský jazyk, je potrebný pri uzavretí manželstva tlmočník, ktorého si zabezpečia snúbenci.
S platnosťou od 16. februára 2019 sa v krajinách Európskej únii začalo uplatňovať nové nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/1191 zo dňa 6. júla 2016 o podporovaní voľného pohybu občanov prostredníctvom zjednodušenia požiadaviek na predkladanie určitých verejných listín v Európskej únii (ďalej len Nariadenie). V zmysle Nariadenia nie je potrebné vyššie overenie formou osvedčenia apostil. (verejná listina + viacjazyčný štandardný formulár).
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie sobášneho listu sa vydáva bezplatne)
- 7,00 € vydanie matričného dokladu (druhopis)
V zmysle ustanovenia zákona NR SR č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov, II. ČASŤ VNÚTORNÁ SPRÁVA, položka 18 budú spoplatnené nasledovné úkony týkajúce sa uzavretia manželstva:
Položka 18 |
|
a) Uzavretie manželstva medzi štátnymi občanmi Slovenskej republiky, |
30 eur |
b) Povolenie uzavrieť manželstvo mimo určenej doby | 30 eur |
c) Povolenie uzavrieť manželstvo mimo úradne určenej miestnosti | 100 eur |
d) Uzavretie manželstva medzi štátnym občanom Slovenskej republiky alebo | 100 eur |
e) Uzavretie manželstva medzi cudzincami, ktorí nie sú občanmi Európskej únie | 280 eur |
f) Uzavretie manželstva, ak ani jeden zo snúbencov nemá na území | 280 eur |
Oslobodenie | |
Poznámky |
Správne poplatky sa platia v hotovosti alebo bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty v pokladni Mestského úradu Šurany alebo bezhotovostne prostredníctvom samoobslužného miesta ARBIPOINT.
Prijatie predchádzajúceho priezviska po rozvode manželstva
V zmysle ustanovenia § 27 odst. 1 zákona NR SR č. 36/2005 Z. z. o rodine v znení neskorších predpisov manžel, ktorý pri uzavretí manželstva prijal priezvisko druhého manžela ako spoločné priezvisko, môže do troch mesiacov po právoplatnosti rozhodnutia o rozvode manželstva matričnému úradu podľa miesta uzavretia manželstva oznámiť, že opäť prijíma svoje predošlé priezvisko.
Matričný úrad vydá potvrdenie o prijatí predchádzajúceho priezviska.
POTREBNÉ DOKLADY:
- oznámenie o prijatí predošlého priezviska po rozvode manželstva
- právoplatný rozsudok o rozvode manželstva (originál)
- sobášny list (originál)
- občiansky preukaz
SPRÁVNY POPLATOK:
- 7,00 € vyhotovenie písomného potvrdenia matričným úradom
TLAČIVÁ
- Oznámenie o prijatí predchádzajúceho priezviska po rozvode manželstva
- Žiadosť o vydanie matričného dokladu
Do knihy úmrtí vedenej matričným úradom Šurany sa zapisujú úmrtia, ktoré nastali na území mesta Šurany a v jeho častiach Kostolný Sek a Nitriansky Hrádok, alebo v obci Lipová a jej časti Ondrochov.
Pozostalí vybavia úmrtie priamo na matričnom úrade, alebo prostredníctvom pohrebnej služby, ktorú na tento úkon splnomocnili.
Matričný úrad vyhotoví úmrtný list a vykoná zápis do knihy úmrtí.
POTREBNÉ DOKLADY:
- list o prehliadke mŕtveho – vystaví prehliadajúci lekár úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
- občiansky preukaz zomrelého
- splnomocnenie osoby, ktorá vybavuje úmrtie pre pohrebnú službu
- občiansky preukaz osoby, ktorá vybavuje úmrtie (iba v prípade, keď úmrtie nevybavuje pohrebná služba)
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie úmrtného listu sa vydáva bezplatne)
- 7,00 € vydanie matričného dokladu (druhopis)
TLAČIVÁ
- Žiadosť o vydanie matričného dokladu
Narodenie dieťaťa, uzavretie manželstva alebo úmrtie štátneho občana SR ktoré nastali v cudzine sa zapisujú do Osobitnej matriky Bratislava, ktorú vedie Ministerstvo vnútra SR.
Podľa § 23 zákona NR SR č. 154/1994 Z. z. o matrikách v znení neskorších predpisov sa žiadosť o zápis matričnej udalosti do osobitnej matriky podáva na:
- zastupiteľskom úrade SR v cudzom štáte
- matričnom úrade, v ktorého územnom obvode má občan trvalý pobyt
- matričnom úrade, v ktorého územnom obvode mal občan posledný trvalý pobyt alebo
- ktoromkoľvek matričnom úrade, ak občan nemal na území SR trvalý pobyt
V súlade s uplatňovaním Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/1191 zo 6. júla 2016 o podporovaní voľného pohybu občanov prostredníctvom zjednodušenia požiadaviek na predkladanie určitých verejných listín v Európskej únii a o zmene nariadenia (EÚ) č. 1024/2012 k zápisu matričnej udalosti do osobitnej matriky sa verejné listiny ( rodný list, sobášny list, úmrtný list ) predkladajú bez vyššieho overenia apostil. Nariadenie sa nevzťahuje na verejné listiny vydané orgánmi tretích štátov.
Zápis o narodení
POTREBNÉ DOKLADY:
S platnosťou od 01. 06. 2023 osobitná matrika požaduje k zápisu narodenia dieťaťa predložiť okrem nižšie uvedených dokladov aj osvedčenie o štátnom občianstve SR pre dieťaťa.
- Osvedčenie o štátnom občianstve SR pre dieťa sa nevyžaduje v prípade, že ide o dieťa narodené v cudzine a sú dodržané nasledovné podmienky:
- žiadosť o zápis narodenia dieťaťa v cudzine je podaná v lehote do 180 dní odo dňa narodenia dieťaťa a zároveň,
- rodičia dieťaťa sú výlučne občania Slovenskej republiky (teda nie cudzinci resp. osoby s dvojitým či viacnásobným štátnym občianstvom) a predložia čestné vyhlásenie o tom, že sú občanmi SR (tlačivá – matrika) s osvedčenými podpismi.
- V prípade, že sa na rodičov dieťaťa narodeného v cudzine nevsťahuje výnimka, kedy nie je potrebné k zápisu narodenia predložiť osvedčenie o štátnom občianstve SR (tzn. nie je dodržaná lehota 180 dní od narodenia dieťaťa, alebo jeden z rodičov je cudzinec) osvedčenie o štátnom občianstve SR pre dieťa, na základe písomnej žiadosti vydá príslušný okresný úrad v sídle kraja (Okresný úrad Nitra, oddelenie štátneho občianstva).
Ďalej rodičia dieťaťa predložia nasledovné doklady:
- originál alebo osvedčená fotokópia cudzozemskej listiny – rodného listu, ktorá je v prípade potreby vyššie overená podľa medzinárodných zmlúv (superlegalizácia, apostil),
- cudzozemské listiny (okrem listín vydaných Českou republikou) musia byť úradne preložené do slovenského jazyka na území SR súdnym prekladateľom,
- doklad o štátnom občianstve – platný občiansky preukaz alebo pas rodiča (vydaný pred dátumom narodenia dieťaťa) alebo osvedčenie o štátnom občianstve,
- u rozvedenej matky právoplatný rozsudok o rozvode,
- u ovdovelých úmrtný list,
- platný občiansky preukaz rodiča.
Verejné listiny, t.j. doklady vydané v členských štátoch Európskej únie od 16. 02. 2019 nie je potrebné vyššie overiť formou apostil (ak to medzinárodná zmluva vyžadovala) a ak majú priložený viacjazyčný štandardný prekladový formulár vydaný úradom v cudzine, nie je potrebný preklad do slovenského jazyka.
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie rodného listu vydáva osobitná matrika bezplatne)
- 15 € Žiadosť o zápis matričnej udalosti, ktorá nastala v cudzine do osobitnej matriky
TLAČIVÁ
- Zápis o narodení
- Čestné vyhlásenie rodičov dieťaťa do osobitnej matriky urobené do 180 dní od narodenia dieťaťa
Zápis o uzavretí manželstva
POTREBNÉ DOKLADY:
- originál alebo osvedčená fotokópia cudzozemskej listiny – sobášneho listu, ktorá je v prípade potreby vyššie overená podľa medzinárodných zmlúv (superlegalizácia, apostil),
- cudzozemské listiny (okrem listín vydaných Českou republikou) musia byť úradne preložené do slovenského jazyka na území SR súdnym prekladateľom,
- doklad o štátnom občianstve – platný občiansky preukaz alebo pas, prípadne osvedčenie o štátnom občianstve,
- u rozvedených právoplatný rozsudok o rozvode,
- u ovdovelých úmrtný list manžela/manželky
Verejné listiny, t. j. doklady vydané v členských štátoch Európskej únie od 16. 02. 2019 nie je potrebné vyššie overiť formou apostil (ak to medzinárodná zmluva vyžadovala) a ak majú priložený viacjazyčný štandardný prekladový formulár vydaný úradom v cudzine, nie je potrebný preklad do slovenského jazyka.
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie sobášneho listu vydáva osobitná matrika bezplatne)
- 15 € Žiadosť o zápis matričnej udalosti, ktorá nastala v cudzine do osobitnej matriky
TLAČIVÁ
- Zápis o uzavretí manželstva
Zápis o úmrtí
POTREBNÉ DOKLADY:
- originál alebo osvedčená fotokópia cudzozemskej listiny, ktorá je v prípade potreby vyššie overená podľa medzinárodných zmlúv (superlegalizácia, apostil),
- cudzozemské listiny (okrem listín vydaných Českou republikou) musia byť úradne preložené do slovenského jazyka na území SR súdnym prekladateľom,
- doklad o štátnom občianstve zomretého – platný občiansky preukaz alebo pas, alebo potvrdenie o štátnom občianstve,
- platný občiansky preukaz osoby, ktorá vybavuje zápis o úmrtí
Verejné listiny, t.j. doklady vydané v členských štátoch Európskej únie od 16. 02. 2019 nie je potrebné vyššie overiť formou apostil (ak to medzinárodná zmluva vyžadovala) a ak majú priložený viacjazyčný štandardný prekladový formulár vydaný úradom v cudzine, nie je potrebný preklad do slovenského jazyka.
SPRÁVNY POPLATOK:
- bez poplatku (prvé vydanie úmrtného listu vydáva osobitná matrika bezplatne)
- 15 € Žiadosť o zápis matričnej udalosti, ktorá nastala v cudzine do osobitnej matriky
TLAČIVÁ
- Zápis o úmrtí
O úradný výpis z matriky (rodný list, sobášny list, úmrtný list) môže požiadať oprávnená osoba ktorýkoľvek matričný úrad pripojený na informačný systém elektronickej matriky.
Na základe žiadosti o vydanie matričného dokladu, matričný úrad vydá druhopis matričného dokladu, matričných udalostí zapísaných v matričných knihách, ktoré vedie Matričný úrad Mesta Šurany na počkanie.
Druhopisy matričných dokladov vydáva Matričný úrad Šurany od roku 1923, zapísaných v matričných knihách Šurany, Kostolný Sek, Nitriansky Hrádok a Lipová a Ondrochov.
Taktiež môže vydať matričné doklady, ak matričná udalosť nie je zapísaná v Šuranoch a to prostredníctvom elektronickej matriky – Centrálny register matrík – CIZMA, prostredníctvom avíza zaslaného na príslušnú matriku. Takýto doklad nemusí byť vydaný na počkanie.
Nazeranie do matriky a výpisy z matriky sa vykonávajú v zmysle ustanovenia § 18 ods. 1 písm. a) – h) zákona NR SR č. 154/1994 Z. z. o matrikách v znení neskorších predpisov.
V súlade s uplatňovaním nariadenia Európskej únie a Rady Európskej únie č. 2016/1191 s platnosťou od 16. 02. 2019 môže matričný úrad vydať verejnú listinu t.j. rodný list, sobášny list, úmrtný list, ktorý bude použitý v niektorej z krajín Európskej únie spolu s viacjazyčným štandardným formulárom. Takto vydané verejné listiny v zmysle uvedeného nariadenia nie je potrebné vyššie overiť formou apostille a nie je potrebný preklad do jazyka krajiny Európskej únie pre ktorú sa verejná listina vydáva.
POTREBNÉ DOKLADY:
- žiadosť o vydanie matričného dokladu
- platný občiansky preukaz
- písomné splnomocnenie s úradne osvedčeným podpisom osoby, ktorej sa zápis týka
(to len v prípade § 18 písm. b zákona NR SR č. 154/1994)
SPRÁVNY POPLATOK:
- 7,00 € vydanie matričného dokladu
- 7,00 € viacjazyčný štandardný formulár
- 3,00 € nahliadnutie do matriky, za každý matričný zväzok
TLAČIVÁ
- Žiadosť o vydanie matričného dokladu
Občianskym obradom rozumieme:
- uvítanie detí do života
- jubilejné sobáše
- pohreby
Organizáciu občianskych obradov v Šuranoch zabezpečuje Zbor pre občianske záležitosti Mestského úradu Šurany. Občania môžu nahlásiť svoju požiadavku na organizáciu občianskeho obradu dvoma spôsobmi:
- Osobne: V budove Spoločenskej haly Šurany, Komenského č. 2,
Zodpovedná osoba: Renáta Kozlíková.
- Telefonicky: Na telefónnom čísle 0903 604 099.
Osvedčovanie listín a podpisov na listinách upravuje zákon NR SR č. 599/2001 Z.z. o osvedčovaní listín a podpisov na listinách okresnými úradmi a obcami v znení neskorších predpisov. Obec vykonáva osvedčovanie v rámci výkonu samosprávy obce.
Osvedčovanie podpisu na listine
Pri osvedčovaní podpisu na listine mestský úrad zodpovedá za to, že podpis na listine urobila alebo uznala za vlastný fyzická osoba, ktorej podpis je osvedčovaný, že sa podpísala do osvedčovacej knihy a že osvedčenie bolo vykonané spôsobom ustanoveným zákonom.
POTREBNÉ DOKLADY:
- občiansky preukaz
- cestovný doklad
- vojenský preukaz
- námornícka knižka
- povolenie na pobyt pre cudzinca
SPRÁVNY POPLATOK:
Položka 3 ods. 1 písm. a) |
|
Osvedčenie podpisu na listine, alebo na jej rovnopise, za každý podpis |
2,00 € |
Osvedčenie podpisu na listine so zvýšenou náročnosťou (ak úkon vyžaduje zvýšenú náročnosť, urýchlené vybavenie alebo vykonanie tohto úkonu mimo úradnej miestnosti – za každý podpis) |
2,50 € |
Správne poplatky sa platia v hotovosti alebo bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty v pokladni Mestského úradu Šurany alebo bezhotovostne prostredníctvom samoobslužného miesta ARBIPOINT.
Osvedčenie fotokópie listiny
Osvedčovanie listín a podpisov na listinách upravuje zákon NR SR č. 599/2001 Z.z. o osvedčovaní listín a podpisov na listinách okresnými úradmi a obcami v znení neskorších predpisov. Obec vykonáva osvedčovanie v rámci výkonu samosprávy obce.
Pri osvedčovaní zhody odpisu alebo kópie listiny s predloženou listinou mestský úrad neosvedčuje obsah, správnosť ani pravdivosť skutočností uvádzaných v listine. Mestský úrad zodpovedá za to, že odpis listiny alebo jej kópia sa zhoduje s predloženým originálom listiny alebo s jej osvedčeným odpisom alebo s jej osvedčenou kópiou a že osvedčenie bolo vykonané spôsobom ustanoveným zákonom. Preto je potrebné pri osvedčovaní listiny predložiť vždy aj originál listiny.
POTREBNÉ DOKLADY:
- občiansky preukaz
- cestovný doklad
- povolenie na pobyt pre cudzinca
SPRÁVNY POPLATOK:
Položka 2 písm. c)
|
|
Osvedčenie odpisu (fotokópie) listiny – za každú aj začatú stranu v slovenskom jazyku |
2,00 € |
Osvedčenie odpisu (fotokópie) listiny – za každú aj začatú stranu v českom jazyku |
4,00 € |
Správne poplatky sa platia v hotovosti alebo bezhotovostne prostredníctvom platobnej karty v pokladni Mestského úradu Šurany alebo bezhotovostne prostredníctvom samoobslužného miesta ARBIPOINT.
Tlačivá a žiadosti
wdt_ID | Súbor | Matrika | Príloha |
---|---|---|---|
10 | ![]() |
Žiadosť o vydanie matričného dokladu | Príloha |
11 | ![]() |
Zápis úmrtí - žiadosť | Príloha |
12 | ![]() |
Zápis o uzavretí manželstva - žiadosť | Príloha |
13 | ![]() |
Zápis o narodení - žiadosť | Príloha |
14 | ![]() |
Vzor - splnomocnenia | Príloha |
15 | ![]() |
Vzor - Čestsné vyhlásenie | Príloha |
16 | ![]() |
Oznámenie o prijatí skoršieho priezviska | Príloha |
17 | ![]() |
Čestné vyhlásenie rodičov dieťaťa do osobitnej matriky do 180 dní od jeho narodenia | Príloha |
Zber komunálneho a separovaného odpadu
Rýchle oznamy
wdt_ID | Pridané | Oznam |
---|---|---|
68 | 31.03.2025 | Oznamujeme občanom, že služba na zasielanie bezplatných SMS správ je v súčasnosti z technických príčin pozastavená. O znovu spustení služby SMS, prípadne inej alternatívy Vás budeme včas informovať. Za pochopenie ďakujeme. |
70 | 01.04.2025 | JARNÉ UPRATOVANIE 4.4., kontajnery budú pristavené na ul.: Hasičská - Jánošíkova, Rázusova - Suvorovova, Športová - Gorkého, Slovenská - Štúrova, Staničná - Cintorínska. |
72 | 04.04.2025 | JARNÉ UPRATOVANIE 7.4. a 8.4.., kontajnery budú pristavené na ul.: Mlynská 1, MDŽ 17, MDŽ 20. M. Kokošovej 2, Lúčna 7 a Ľ. Podjavorinskej 10 |